fbpx

Google AdWords annoncering

Google AdWords Annoncering Opsætning

Er du i tvivl om, hvad der er det helt rigtige at gøre, når det gælder opsætning eller optimering af Google AdWords annoncering?

Vi har eksperter klar, der kan hjælpe dig med både at øge trafikken til din side og hjælpe dig med at konvertere denne trafik til salg, så det kan måles på bundlinjen.

Vi har fokus på konverteringsoptimering igennem AdWords annoncer.

Ring til os, til en uforpligtende snak og hør mere – det koster ikke noget at spørge! 🙂

Google AdWords Annoncering Optimering

Har du allerede opsat en Google Adwords-annonce, men synes ikke rigtigt at den tjener sit formål?

Vores eksperter guider og vejleder dig til at skabe en annoncestruktur og en strategi for dine Adwords-annoncer.

Vi ligger sammen en strategi for, hvad I gerne vil opnå med jeres annoncering og hvordan vi sammen når dit mål.

Vi skaber trafik der kan konverteres til salg, så det kan mærkes på bundlinjen.

Vi rådgiver dig og vil være din online sparringspartner når dine Google-annoncer skal optimeres.

Google AdWords Undervisning

Vores eksperter står klar med en hestesko til din Google AdWords annoncering!

Om du skal oprette din første annonce eller du skal optimere en eksisterende indsats, lytter vi med største fornøjelse til dine behov og vejleder på baggrund af erfaring og best practices inden for området.

Ring til os til en uforpligtende snak, det koster ikke noget 🙂

Vil du have en gratis gennemgang af din Google AdWords Konto?

Skriv til os og få en gratis gennemgang af din Google AdWords Annoncering.

Hvad er Google AdWords?

Google AdWords annoncering foregår gennem Googles budbaserede annonceværktøj for online annoncører.

Det er her Google laver en stor del af deres kapital, netop fordi virksomheder verden over anerkender effekten af gode AdWords kampagner.

Det er derfor naturligvis også et vigtigt element i værktøjskassen for millionvis af virksomheder verden over.

Google AdWords kan være et værktøj, der kan skaffe billig og relevant trafik til din hjemmeside, hvis det er opsat rigtigt – modsat kan det være spild af penge, hvis du ikke gør det rigtigt.

Derfor er det vigtigt at du kommer ordentligt i gang, for når først opsætningen er klaret handler det nemlig om optimering, hvilket er mindre tidskrævende end selve opsætningen.

SEO er en mere langsigtet strategi, hvor du modsat AdWords kan komme i gang med at annoncere i søgemaskinerne øjeblikkeligt!

Det er dog vigtigt at vide at de to er forbundet, da man ligeledes konkurrerer på SEO i sine annoncer.

Læs mere om SEO lige her

Ligger du allerede rigtigt godt placeret på organiske søgeresultater, er det stadig en fordel at holde dine annoncer kørende på de allermest relevante søgetermer.

Det skyldes ganske enkelt at over 70 % af kliks rammer de øverste søgeresultater – Altså typisk de betalte pladser.

Ligger du dårligt i søgeresultaterne kan du med fordel begynde at annoncere.

Med de millioner af Googlesøgninger, vi alle foretager hver dag, kan det her være endnu vigtigere at komme i gang med annoncering igennem Google AdWords, netop fordi du ikke rammer de organiske søgninger.

En god AdWords-kampagne starter med en god kampagnestruktur

For at komme godt fra start, skal man med Google AdWords, som med så mange andre ting, have lagt en god strategi.

Måden vi kommer godt fra start på, er ved at lave en god overskuelig kampagnestruktur.

Ønsker du mere info om kampagnestrukturer samt tips og tricks til AdWords, kan du altid skrive til os og få hjælp til, hvordan du kan optimere din indsats.

I Google AdWords regner vi pr. klik, dette kaldes PPC (Pay Per Click)

Google AdWords er en auktion på ord, hvor annoncører betaler en pris pr. klik. Dette kaldes PPC.

Prisen er dermed flydende og fastsættes ligesom en auktion efter, hvem der byder højest.

Der er dog et twist, for man kan ikke udelukkende sikre sig gode resultater ved hjælp af høje bud på de søgeord, man har valgt.

Google ønsker nemlig, at sikre relevansen for de søgende og de straffer derfor annoncer, der ikke bliver benyttet eller på anden vis ikke er relevante for brugeren.

Google vurderer derfor annoncer med en kvalitetsscore, der sikrer relevans for brugeren.

Priserne i AdWords kan derfor også variere fra alt imellem  9 øre til 100 kr.

På grund af Googles kvalitetsscore er det muligt for selv mindre virksomheder at konkurrere med langt større virksomheder i søgeresultaterne, også selvom man slet ikke har de samme budgetmuligheder.

Ved at gøre det bare en smule bedre end de andre, får du kliks billigere og du får flere besøg og bedre eksponering.

Det er også derfor at det er så vigtigt, at en AdWords-kampagne er 100% optimeret.

Er den ikke det, kommer den til at koste dig langt mere end nødvendigt!

Hvordan sikrer man sig, at man ikke betaler for meget for kliks i AdWords?

Der findes mange måder at fortælle AdWords-værktøjet hvor ens smertegrænse ligger ift. udgifter pr. potentiel kunde.

Har du en konverteringsfokuseret hjemmeside, hvor du ved lige netop, hvor meget du vil betale for en konvertering og reelt byde pr. konvertering?

Denne måde at byde på kaldes for CPA (Cost Per Acquisition).

Benytter du bannerannoncer, kan man byde med metoden CPM, som derved sætter en maksimal pris pr. 1.000 visninger, du ønsker at købe.

Vores eksperter i Google AdWords annoncering står klar til at hjælpe dig godt fra start!

Det hele starter med et uforpligtende møde, hvor vi afdækker mulighederne for dig som annoncør og lægger en strategi for, hvordan du på bedste vis udnytter dit annoncebudget.

TIP: Vil du gerne vide meget mere om Google AdWords?

Giv os et uforpligtende kald lige HER