Gør online annoncering til en del af din daglige marketingstrategi

Så skal du læse med her! Vil du have en pris på dit næste projekt, så send bare os en besked i chatten.

Se hvilke platforme vi hjælper med annoncer på:

 

Værd at tænke over før vi går i gang

Online annoncering er for langt de fleste virksomheder en væsentlig faktor for at blive synlige online.

Det kan gøres på forskellige måder, der er dog én ting, der er absolut nødvendighed hvis din online annoncering skal give pote.

Du skal have en hjemmeside der kan konvertere, ellers er alle dine annoncekroner spildte.

Book en gratis konsultation med en af vores eksperter og bliv klogere på, hvordan vi kan hjælpe netop din virksomhed.

 

Vores proces skridt for skridt

SEO & SERP-analyse: Hvad søger jeres brugere efter?

Budget for annoncering

Strategi

Opsætning

Løbende optimering

Rapportering

Mock-up eksempel 1

Mock-up eksempel 2

1. Vi laver en analyse

Før vi bygger din hjemmeside sikrer vi, at den er bygget hensigtsmæssigt ift. søgeord, der er vigtige for dig – en god struktur er et godt fundament. Det vil give dig en fordel senere.

2. Vi lægger en strategi

Når strategien og strukturen er på plads, tegner vores designere din hjemmeside.  Forud for dette skal enten du eller vi levere alt content, så designeren kan tage højde for det i sit arbejde.

3. Vi skaber resultater

Når strategien og strukturen er på plads, tegner vores designere din hjemmeside.  Forud for dette skal enten du eller vi levere alt content, så designeren kan tage højde for det i sit arbejde.

Vil du høre mere? Kontakt os her!

4 + 13 =

Nyheder og guides 

Glade kunder fra 50+ projekter

Vi tog fat i Viral Media, da vi ønskede at få udviklet en ny, moderne og mere brugervenlig hjemmeside. De lyttede til alle vores ønsker og behov, og de var gode til at komme med forsalg og idéer, til hvordan vi skulle præsenteres som motorcykel-forretning. Siden afspejler virkelig, hvem vi er, og hvad vi laver, og har været med til at øge forespørgsler på vores motorcykler.

Lars Laursen

Vagn Jensen Motorcykler

"Det er altid dejligt, når deadlines bliver overholdt, og det må man sige, at den gjorde - og mere til. Viral Media leverede vores hjemmeside præcis, som vi havde håbet og forestillet, at den skulle være."

Joanna Jackson

Rebr

Vi har brugt Viral Media som konsulenter i forbindelse med etablering af vores nye kursusplatform, til SEO og til opsætning af nyhedsmails og salgsflows. Vi er meget tilfredse og landede indenfor 3 måneder vores største kunde nogensinde, ligesom vi har indsamlet 2.500 mails fra potentielle kunder. Så ja, de varmeste anbefalinger herfra!

Allan logo

Allan Hermansen

Swaplanguage.com

Gode overvejelser til dig, der skal have en ny hjemmeside.

 

Online Annoncering kan hjælpe dig med synlighed, brand awareness og øget trafik

Der findes nu til dags rigtig mange forskellige platforme, hvorpå du kan lave online annoncering for din virksomhed.

Vælg en platform der matcher din virksomheds vision, uanset om det måtte være Facebook annoncering, Google AdWords, sponsoreret indlæg på LinkedIn, annoncering på Instagram eller en af de mange andre platforme, du vælger at lave Online annoncering på.

Der kan være forskellige grunde til at lige netop din virksomhed skal benytte sig af online annoncering.

Det er vigtigt at lægge en god marketingstrategi og et budget for, hvor mange penge du ønsker at bruge på din online annoncering.

Annoncering På Nettet / Reklamer På Nettet

Vi bliver hver dag mødt af et hav af reklamer på nettet, i den ene eller anden form. Annoncering på nettet er blevet mere og mere attraktivt af den simple grund at det virker!

Virksomheder benytter sig af det, fordi de på en billig måde kan målrette deres annoncer. På den måde kan de møde deres målgruppe, hver gang de bruger deres computer, mobil eller tablet, på de forskellige platforme.

Hvis du er en ny virksomhed med en ny hjemmeside, kan det være svært at blive fundet på internettet.

Her kan det være meget behjælpeligt at lave reklamer på nettet.

Det kan gøres på forskellige måder, men en af de klart mest effektive er via online annoncering.

Du kan med online annoncering blive set af rigtig mange relevante mennesker for ikke særligt mange penge.

Derudover kan du med annoncering på nettet hente og bruge næsten alt data.

Ved du fx hvor mange der så din sidste avisreklame eller hørte dit sidste radiospot?

Med online annoncering kan du tydeligt se hvor mange der klikker på din annonce og ydermere hvor mange der konvertere til salg.

Du kan på den måde hurtigt finde ud af hvilke af dine annoncer, der virker og herefter justere dine budgetter efter afkast.

 

Dine reklame

Vi i Viral Media kan hjælpe dig med at tilpasse din marketingstrategi og udvælge den eller de sociale platforme, der vil være mest profitabel for din virksomhed at annonce på.

Vi hjælper dig med opsætning af  både dine annoncer og tracking af resultater.

På baggrund af den data vi indsamler kommer vi med tips og tricks til indhold og overskrifter, der giver flere annonceklik, som senere kan konvertere til kunder.

Det kan være rigtigt svært at få sit budskab igennem, fordi alle har mulighed for at komme igennem med det ene eller det andet budskab på den ene eller den anden måde.

Om det er ved online annoncering, SEO og organiske søgeordsresultater eller noget helt tredje.

Vi har rigtigt gode erfaringer med online annoncering og ved gennem erfaring, at det er et fantastisk redskab til at blive endnu mere synlig på internettet og samtidig skabe mere salg online.

Online annoncering priser

Som tidligere nævnt er det vigtigt at din virksomhed lægger et budget for, hvor meget du vil investere i online annoncering.

Prisen på online annoncering kan variere meget, afhængig af hvilken platform du ønsker at annoncere på.

Facebook benytter sig af deres egen annonceauktion, der vurderer forskellige faktorer i din annonce, der afgør hvor ofte den vil blive vist i din målgruppes news feed.

Her er det væsentligt at tage med at Facebook hele tiden ændrer algoritmen til deres annonceaktion for konstant at maksimere værdien for annoncørerne.

De to vigtigste faktorer Facebook tager højde for er:

  1. At annoncøren får noget ud af deres annoncer – Ved at hjælpe virksomhederne med at få resultater af deres online annoncering.
  2. At brugerne modtager relevante, positive annoncer – Så de får lyst til at blive ved med at benytte Facebook.

Det handler derfor om at skabe værdi for din målgruppe i online annoncering.

Det er derfor ikke kun det højeste bud der vinder i annonceaktionen, det handler nemlig også om hvor relevant din annonce er for brugerne.

Hvis du vil annoncere på Google med Google Adwords, er det lidt den samme algoritme der går igen.

Google afholder også en auktion med alle dem der vælger at annoncere på et bestemt søgeord eller sætning.

Her er det igen sådan, at det ikke kun er dit bud der er afgørende. Igen skal din annonce være relevant for brugerne der søger efter noget bestemt på Google.

Hvis du vælger at annoncere med Google Adwords vil dine annoncer blive vist ved søgninger på de søgeord, du har valgt at din annonce skal vises sammen med.

Hvis du eksempelvis sælger skjorter, kunne dine annoncer blive vist, når der bliver søgt på “ny skjorte” eller “køb skjorte”.

Det handler om at være meget målrettet i din online annoncering.

Hvis dit bud er for lavt, bliver din annonce dog ikke vist, hverken på Google eller på Facebook.

Reklamer på internettet

Det kan være svært at overskue, hvordan man som virksomhed specifikt skal vælge at lave reklamer på internettet.

Skab struktur og overblik ved at finde ud af, hvad der præcis er formålet med jeres annoncekampagner.

Som nævnt i denne artikel er der mange muligheder, når vi taler om reklamer på internettet.

Det kan til tider være svært at få et budskab igennem, når vi hver dag bliver bombarderet med reklamer på internettet.

Det kan betale sig at gøre sig ekstra umage, både med indhold i din annonce og fængende overskrifter, et godt budskab, humor, lærdom, eller andet der fanger folks interesse og tilføjer værdi til deres hverdag.

Hvis man som virksomhed gør sig rigtig umage og rammer sømmet lige på hovedet, kan man være så priviligeret at ens kampagne går viralt.

Viral markedsføring er noget af den bedste reklame på internettet, for en virksomhed.

Det går i store træk ud på at lave så godt content til din kampagne at brugerne selv sørger for distributionen.

Så som du nok kan se, er der rigtigt mange måder at lave online annoncering på.

Kontakt os til en uforpligtende snak om, hvordan online annoncering ville kunne gavne lige netop din virksomhed.

Vil du høre mere om vores kompetencer?

Chat med os!

eller